24 april 2010

Turkos sommar






Hej mina vänner!
Vad kul att det var några som ville tycka till lite :)

Självklart är det ju min blogg och jag som bestämmer vad som ska visas som någon av er påpekade men det är ju extra kul om ni gillar det ni ser också!

Idag bjuder jag på bilder med lite starka färger! Jag vill att det ska bli VARMT nu! Jag har ju gått och blivit helt tokig i den här turkosa färgen och fastnar för de mesta med den för tillfället.

Vad tycker ni om min nya kruka på nedersta bilden? Köpte den på loppis förra helgen och mamma avskydde den eftersom hon haft sådana "när hon var ung" hihi.. Jag tycker den blev så himla söt med pelargonen som snart slår ut!

Ekonomitentan är äntligen över, dock är det väldigt osäkert om jag klarade den. Ikväll blir det tjejfest med massa singstar och gottigheter här och jag ska tydligen få smaka något jag helt missat. Nämligen "Bulle med bulle" Någon här som känner till det? Tydligen är det en urgröpt vetebulle med en chokladbulle inuti. Låter rätt läskigt tycker jag, men vi får väl se!

Hoppas ni får en mysig lördag!
Kram på er.

Inga kommentarer: