14 juni 2010

Bröllop hos Noa Noa


Såhär fint är fönstret på Noa Noa Entré där jag jobbar. Vi har Bröllopstema i butiken denna vecka för att göra vår egen lilla variant av all Bröllopshysteri. Detta fina fönster har jag och mina kollegor gjort gemensamt!

Liten brudtärna


Bröllopspresenter


Den fina herrn har vi lånat från Dressman i butiken rakt över. Han är på språng ser det ut som och är lite busig med slipsen i ena fickan och hennes strumpeband i den andra. Underkläderna kommer från butiken bredvid, Triumph. Ni kan tro att jag skrattade när Herrns ben gick av.. jag och chefen kämpade med att få på det. Han hade byxorna nere och blev så skrynklig att jag fick ånga hans gylf senare.. haha

I mitten av fönstret har vi några annorlunda Bröllopsfoton som en duktig fotograf lånat ut (kommer inte på hennes namn nu så får skriva det senare).

Inne i butiken har vi samlat ihop gamla Bröllopsfoton från olika årtal för att visa hur Bröllopsfoton kunde se ut förr. Det har varit väldigt uppskattat av kunder under helgen och många har skrattat åt bröllops fotot med min mormors syster. Min mamma är en så söt tärna på bilden så jag har varit tvungen att tala om det för de som frågat om fotot.

Om ni vill kika på det i verkligheten får ni komma till Noa Noa på Entré under veckan!


Inga kommentarer: