31 januari 2011

Tillbaka!



Hejsan!
Blev en liten oväntad bloggpaus. Välbehövlig! Inspirationen är som vanligt inte så bra under denna tiden på året och helt plötsligt tyckte jag både att bloggen var ful och att allt jag gör är fult. Känslan sitter kvar men nu strunntar jag i det. Därför bjuder jag på en bild med en ful detalj i bakgrunden idag (tittar du inte för noga så missar du det hihi). Bara därför att. Jag hoppas att det är någon som saknat mina inlägg.. :)

I övrigt är skolan inne på sin sista termin med allt vad det innebär. Börjar skriva mitt examensarbete om tre veckor och efter det gör jag min avslutande LIA (lärande i arbete). Jag har lite småpanik blandat med iver i kroppen inför kommande examen men det är väl meningen skulle jag tro!


2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej vännen!
Paus behöver vi alla ibland! Det blev så för mig också av olika anledningar...men nu är jag tillbaka och jag ser fram emot dina inlägg som alltid. =)

kram kram
Emelie

märta sa...

ibland kan det vara bra för själen att skriva blogg.

välkommen tillbaka!

kram
märta