18 september 2011

Redo för höstrusk


Har lånat en massa böcker av en vän så att jag kan vara redo för höstrusk och alla resor med jobbet! Om ni har tips på bra böcker får ni tjjoa till! Jag gillar lite allt möjligt men oftast inte deckare när det är i bokform - det vill jag hellre titta på! Man ser ofta i inredningstidningar och i homestageade lägenheter/hus att man användt böcker i inredningen. T ex placerat i ett fönster med en blomma ovanpå, i en trapp eller som dekoration någon annanstanns.


3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, höstrusket blir ju tydligare och tydligare så det är nog läge att ladda upp med lite bra böcker!

Om du inte lästa något av Tamara McKinley så kan jag verkligen rekomendera det! Hon har bl.a. skrivit en som heter Matildas sista vals så är sååå himla bra!

Veronica sa...

De två nedersta böckerna älskar jag! Den vidunderliga kärlekens historia är min favoritbok! Du måste berätta sen vad du tyckte om den! Har du läst tisdagarna med morrie? Har för mig att du lånade den, men inte helt hundra!

Cecilia sa...

Flera superbra böcker! Är själv nyfiken på Kunzelman & Kunzelman, du kan väl skriva vad du tyckte sedan? Trevlig läsning!