15 oktober 2011

Hos en sömmerska

Idag får ni lite fortsättning på bilderna tagna hos sömmerskan Johanna Franzén. Här har jag gått loss lite mer på hennes fina inredning!











Syns inte hennes kreativitet bra? :) Älskar älskar att göra uppdrag som detta. Det är dessutom roligt när man känner att man förstår vad uppdragsgivaren söker - detta gör det lättare att leverera och komma med rätt idéer tycker jag.

Tycker att bloggen ser lite väl somrig ut för tillfället men förändring väntas snart troligvis med ny sida så vi får se om jag hinner ändra något här innan dess. Blev glad när jag såg besöksrekordet på bloggen igår! :) Tack till er alla gulliga, snälla och rara som stöttar på alla sätt och vis. Häromdagen fick jag mail från Emelie Almhager som hade tips på företagsnamn till mig. Bara det att någon sitter och funderar på något sådant åt mig gör mig såå glad och väldigt tacksam! Tänk att det finns människor man kännt större delen av sitt liv som inte ens skulle engagera sig hälften så mycket. Det gäller att ta vara på guldklimparna! för att inte tala om alla ni som hjälper mig med fotouppdrag - assistenterna Frida B och Josefin C kan känna sig träffade.

Ville bara ge er allihopa ett stort tack för att ni hjälper till när självförtroendet sviker mig! Ha nu en mysig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det står assistent i mitt kontrakt, sen är allt annat lite luddigt så vitt jag vet är du en av mina uppdragsgivare :)
Men det e kul att vara med och se dig jobba från idee till resultat. Ser fram emot nästa jobb ;) stor kram J