5 december 2011

Julklappstips


Hej på er!
Tänkte ge er ett litet julklappstips till pojkvänen/mannen/sambon som gillar flugor. Denna fina hittade jag inne på brothers för ett tag sen som min sambo fick i present. Både knappar, servett och fluga i en fin liten låda! Vad han får i julklapp får ni se längre fram :)

Samtidigt som jag inte gillar att man bara köper och köper så tycker jag ändå väldigt mycket om att hitta den där perfekta julklappen som den andra personen inte alls väntat sig. Det handlar aldrig om att ge något dyrt utan att hitta det som passar helt perfekt bara ibland kan det vara både gammalt eller hemmagjort men ha mer värde än något dyrt! Därför tänker jag ofta flera månader innan jul ut vad man kan ge en person. Ibland har de kanske sagt det i ett helt annat sammanhang och sedan glömt bort det och då är det extra kul att vara den som minns det tycker jag! Många ger bort upplevelser numera vilket också är väldigt bra tycker jag.

Vad brukar ni ge i julklapp?


Inga kommentarer: