15 december 2011

Raggisar


Mina stora favvisar är raggsockar från jobbet. Köper på mig varje år och har dem i stövlarna och hemma i soffan. Idag är en riktig soffliggardag. I veckan har jag varit med och öppnat ytterliggare en Noa Noa butik i Helsingborg. Arbete nonstop, inte tid för speciellt mycket paus, tunga lyft och mycket stress tar ut sin rätt idag. Det är ett jätte roligt jobb att arbeta som visual merchandiser men kroppen gillar inte alltid tempot :) Jag får helt enkelt stanna på soffan med mina raggisar på fötterna idag! Och jag ska minsann göra något riktigt kul senare ikväll tänkte jag.. nämligen ta in granen från balkongen!!!! :)

Roligt att ni är flera som vill vara med å tävla!! vill ju fotografera er allihopa nu ju!! Fortsätt att tävla fram tills året slut!! Här hittar du min tävling.

Inga kommentarer: