10 februari 2012

dags för fredagsmys


Fredag och ledig helg framför sig! Denna veckan har hänt mycket kul (kanske kan bero på hostmedicinen med morfin.. kanske behöver lite drogavvänjning så att det inte blir allt för "kul")Har flera roliga samarbeten på gång och har fått flera förfrågningar om fotograferingar som ska bli så roligt att göra! Min logga tar form (stackars Emelie har nog aldrig haft en jobbigare kund men fint blir det!) Denna helgen ska ägnas åt att skriva texter för hemsidan och annat trix och fix.

Idag fyller en väldigt fin vän år! Tänk hur livet kan bli.. ett tag sågs vi inte men nu är vi återförenade alla tre och det känns bra i hjärtat!! ni är sanna vänner båda två. Ni stöttar och ger så mycket och jag är så tacksam för att ni stannar kvar och går att lita på. Jag hoppas att vi alltid ska följa varandra i livet!

Bilden är tagen med mitt kassa objektiv precis innan jag upptäckte att det var kasst.. i helgen ska jag minsann prova det nya objektivet! Kram på er!

1 kommentar:

Frida sa...

Älskade vännen! Det hoppas vi med!