11 februari 2012

Mysfrukost med amerikanska pannkakor


Jag blir glad när vi är lediga samtidigt och kan äta god frukost tillsammans. Det är mysigt att ha tid att göra amerikanska pannkakor som idag och att sitta länge och njuta av materiella saker som fint gammalt porslin! Testade nya objektivet som verkar väldigt ljusstarkt så jag är helnöjd! :)



Amerikanska pannkakor är mindre och mer fasta pannkakor (om det är någon som inte vet vad det är). Det är gott att blanda i mosad banan och till det kan man äta ex bär, nötter eller annat gott. Är man riktigt onyttig har man sirap eller honung ovanpå! ;)

Trevlig lördag till alla!!

3 kommentarer:

mariaemb. sa...

Mysigt!! Johan gjorde amerikanske pannkakor till mig igår morse när han var ledig. Lyx när jag spenderade resten av dagen med pluggböckerna.

Objektivet ser ju kanon ut. Underbara bilder! Det kommer bli kanon, jag längtar så till i sommar! ;)

Stor kram till dig!

Marita sa...

Ja visst är det gott!! Jag gräddade amerikanska pannkakor förra helgen med lönnsirap och färska hallon till, mums vad det var smarrigt!!
kram, Marita

Johanna Stålros sa...

Åhh bästa starten på dagen med en sån härlig frukost.
Önskar dig en fin söndag. Kram