8 mars 2012

Jessica och Jonny








Här kommer lite fler bilder från fotograferingen med det blivande brudparet som jag fotograferade för några helger sedan utanför Kristianstad. Det är en stor ära att få fotografera dem och andra par. Det är en speciell dag som man ska minnas resten av livet. Med hjälp av mina bilder kan man njuta av samma stund igen flera gånger. Därför är det så ärofyllt! och viktigt att det blir bra!

Även om jag vid en fotografering har tusen idéer och talar om hur man ska stå eller kan göra så försöker jag ändå att hålla tillbaka lite imellanåt och bara låta deras egen magi ske eftersom man inte vill missa ögonblicken som gör bilderna äkta och vackra. Älskar de naturliga skratten eller när de viskar i varandras öron.. känns nästan som att man smyger på någon.. hihi :) Paret önskade bilder i naturen och visst blev det de men naturen lär se en hel del annorlunda ut när det väl är dags för the real thing i juni!

Denna vecka har gått i rasande fart! Har varit i göteborg och hållt i visual merchandising workshop. Otroligt kul men nu är jag fullständigt slutkörd sammtidigt som jag på något konstigt sätt är full med energi. Händer så mycket kul inom det närmsta! Om lite mer än en vecka är det dags för fotografering vid ett dop i Malmö och en massa andra roliga projekt är på gång!

Kärlek från mig till er idag!!


1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Väldigt kärleksfullt, bra fångat;) Kram