16 april 2012

Vill du få din skatt fotograferad av mig?


Fotografera barn kan vara en av de roligaste sakerna jag vet. Ebba är fotograferad så många gånger nu att jag snart kan sätta namnet "ebba!" på mitt företag! Nu har hon fyllt ett år och det blir allt svårare att fånga henne på bild! samtidigt är det spännande att fånga hur hon upptäcker sin omvärld och utforskar.



Puss på dig! Jag gillar att använda mig av olika rekvisita vid barnfotograferingar. Då har barnen något att kolla på som gör bilderna mer levande. Har man en iögonfallande pryl kan barnen vara enkelt klädda och på så sätt blir inte bilderna på något vis "omoderna".


 Vad kan finnas i burken?? det är något som låter där i!


 
Det som är så fantastiskt med barn är att det inte behövs så himla mycket för att få till vackra bilder. De är så fina som de är. Helt oförstörda av vuxenvärlden. Nyfikna och vackra!



Det fantastiska med att välja att fotografera ditt barn omkring ettårsåldern är att du får med så mycket personlighet och barnet svarar med skratt och andra känslor och faktiskt förstår en hel del redan. Även om det finns stor charm i att fotografera en nyfödd bebis så är det två helt olika saker tycker jag.

Vill du låta din skatt bli fotograferad av mig?! Jag finns i skåne och har numera registrerat företag. I vår och sommar tar jag fotouppdrag lite varstanns. Tveka inte att höra av dig för prislista! Hemsida kommer inom kort.

Kram till er där ute!!


Inga kommentarer: