26 augusti 2012

Loppisköp


Här har vi nästa loppisköp från sommaren. Fast i sanningens namn pekade jag på den och pappa köpte den ;) Han sa "ska du plocka päror?" och då sa jag "nä jag ska lägga bebisar i den".. Ni kan ju förstå mina föräldrars oro.. nä.. de förstod ganska snabbt att jag inte skulle samla in en massa bebisar i den utan att jag tänkt använda den till nyföddfotografering och att bebisen självklart kommer ligga med en massa mjuka saker under sig:) När den inte kommer att användas till det kommer jag ha den med plädar i som här och ett och annat virkningsprojekt. 

Dags att ge ryggen lite paus och laga mat!

Förresten.. korgen är från suckarnas gång i Simrishamn som är ett bra tips på loppisställe i skåne.. varje lördag sommartid!

1 kommentar:

Ida sa...

Åh vad fin! Jag var också på loppis igår, gjorde riktiga fynd. Bla en massa små virkade vita dukar till att göra lika fin girlang som du gjort.. Bra höstprojekt! Skön kväll, kram!