26 augusti 2012

Redigeringsdag


Här sitter jag idag med bildredigering större delen av dagen! Härligt! Den fina buketten inhandlades på torget igår. En bukett blommor på bordet gör det alltid extra hemtrevligt :) vanligtvis hade jag nog tyckt att det var lite väl många färger blandade i buketten men det var något med känslan av att bara ha plockat ihop allt möjligt från en trädgård som lockade. Och kanske det där suget efter höstfärger som i vanlig ordning satt igång hos mig. Det slår aldrig fel. Jag undrar om det är likadant för de som inte jobbar med så mycket färg som jag gör. Det blir nästan en nödvändighet att få in vinrött, mörkgrönt, lila och orange toner.


Min underbara mugg är nr 2 som jag fått i present av svärmor och är gjord av Maria Liliengren. Jag älskar hennes färgglada keramik. Det gamla fönstret på bordet tycker jag är en rolig bordsdekoration, sambon förstår det inte riktigt.. haha.. jag tycker minsann att det är fint att sätta saker på det och liksom ringa in dem med fönstret istället för med en duk!


Håll utkik så ska ni få se mer loppisköp som ni ville! :) Dags att återgå till redigering av bröllopsfoton!


Inga kommentarer: