26 januari 2009



Åh vad glad jag blev när jag såg att jag fick en söt utmärkelse från HAGENS VITA VARDAG!
Kika du med in till henne vettja!:)

Man ska skicka vidare till sju personer, länka till den man fått den ifrån och skriva en kommentar hos dem som fått den. (Såklart om ni vill!!)

Därför tänkte jag nu ge vidare den till sju personer som får stå lite i mitt rampljus:

::Fina::drömmar - Gör så hemskt gulliga små djur och har en inspirerande blogg!
Det stora grå huset - det är så roligt att alltid få följa hennes loppisinköp å se alla fina bilder och inläggen skrivs med komik!
Två systrar - gulliga systrar som alltid skriver gulliga kommentarer, i bloggen finns mycket ögongodis för den som gillar fina små stileben
Hvitur Lakkris - Hos henne fastnar man för alla fina målade möbler som är bland de finaste jag sett! Det inspirerar en till att vilja måla mer!
Julias vita drömmar - Gillar nog söta inslag av rosor precis som jag, håller på att öppna sin butik som säkert blir lika mysig som hennes hus verkar vara.
Simplicity - Ger alla bloggläsare en intressant Feng shui skola i bloggen :)

Och sist men inte minst så vill jag ge utmärkelsen tillbaka till Hagens vita vardag för hon har en så mysig blogg och alltid skriver så gulliga kommentarer hos mig!

Självklart är det en hel bunt med massa andra bloggar som jag tycker borde få en award men ni är så många så jag skickar en KRAM till er istället!





2 kommentarer:

::fina:: sa...

Hej! Tack rar du för den fina utmärkelsen och de gulliga orden! Det värmer, ska du veta! Du har så himla söt blogg själv!
~Josefine

HAGENS VITA VARDAG sa...

Tack snälla du, så det kom tillbaka! Värmer verkligen!
Kan jag behöva för jag ligger här med datorn på magen och helt febermosig...phu...*ler*
Ha de gott, kramis Anna