15 november 2011

Julfotografering av en liten fröken







Idag får ni en liten tidig juldos i form av julfotografering av en liten fröken som ni tidigare sett här på bloggen. Denna gången gällde uppdraget julfoton. Ni ser ju själva vilken stjärna hon är! Något som är lite småkul är att jag kom på att fårskinnet och det röda bandet med prickar återfinns i julfoton från när jag själv var liten då mamma och pappa fotograferade mig och min lillebror vid öppna spisen. Bra att man kan återanvända saker, haha :) Om någon vill anlita mig för julfotografering går det bra att höra av sig på mailen! Bör bli så fort som möjligt om man ska hinna göra julkort av dem innan jul.

Helgens Melissa Horn konsert var super mysig. Vi satt på första raden i mitten och det kändes som hon höll konserten bara för mig och två vänner :) Hon var otroligt söt, duktig och ödmjuk. En fantastisk musiker!

Kram på er. 



4 kommentarer:

mariaemb. sa...

Vilken liten gullunge! Jag älskar bilden när hon skrattar bakom granen, helt underbar! Du är allt bra duktig du Josefin! :)

KRAM

Emelie sa...

Men så gosigt! Och en sån liten sötis!
Måste ha varit superkul! Korten är jättefina med massor av julkänsla. Duktig du är vännen!

kram

Johanna Stålros sa...

Såååå fina bilder på sötnosen;) Kram Johanna

Nina sa...

Så fina bilder på en fin liten tjej. Faktum är att min lilla plugg är nästan precis lika gammal och brukar leka med henne. Eller leka och leka, helst vill de ju typ bara pilla ut ögonen på varandra:-)